یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

فقط یک بار..


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سَـــــردیِ دِلـَم رو بِکــوبون به سقف.. بگـــو دوستم داری.. بگو دوستم داری...
تَلخیِ نِگاهَت به من.. خرابم همه حال من.. همه انتظار من ـه...
از این فاصله.. در این بغضِ آدم شِکن.. بگی دوستت دارم.. بگو.. بگو... بگو... دوستم داری...
نگاهم نکن.. به من از سر رحم.. نگاهی به این غم زده.. دلم بی نگاهِ تو ماتم زده....
چراغ رهـ ام شو... دریغ از ترحم... به من خیره شو...
همه خوبی ـت رو.. نِثـــارم بـکن...
ندارم بجز این دِگر خواهشی.. نگفتم تو آدم کُشی!!
فقط یک نسیم... فقط یک نگاه.. بدون اَدا.. همه ش بی صدا..
بگو تو به من ... کِنارِ منی... تو آرامشی.. برایم دعا...
همه روزها... بدون هوا.. خرابِ توئم.. بی هَوَس.
دارم خفه میشم..
فقط یک بار به من بگو دوسست دارم...
دارم... خفه میشم.. فقط به من بگو یک بــــــار
...
من این حِسّ ِ عجیبُ دوست دارم..
من این هر ثانیه هارو که بی تو..
من این تَن لرزه هارو دوست دارم..
من این احساسِ خوبُ دوست دارم..
من اینجا خسته و بی ادعایم..
فقط این لحظه هارو دوست دارم..
دَستمو وِل نکـن.. هنــــوز....  بجوری من دوسست دارم....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 20:19 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

اگه از خودت بود
بسیار قشنگ بود

بله از خودم بود و واقعیتش یهو تراوش کرد.. به خدا.
خوشحالم کردید با نظرتون..

سهیل چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 23:12 http://Titbit.BlogSky.Com


سهیل قاشقتم!!!
منم از خودم ممنونم..

خیلی چاکرتم داش سهیل..

فرناز جمعه 5 مهر 1392 ساعت 14:34 http://www.raha69.blogsky.com

دوستت دارم کشکه بابا؛تکه کلام آدمای این روزاس؛کسی دوستت داره واقعی که پای همه غمات بمونه پای همه دردات وایسته نه بره و بگه دوستت دارم اما نمیتونم خوشبختت کنم؛واسه دوس داشتن کافیه مرد باشی نه نر؛

آن‌که می‌گوید دوستت می‌دارم
خنیاگر غمگینی‌ست
که آوازش را از دست داده است
ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار کاکلی شاد در چشمان توست
هزار قناری خاموش در گلوی من
عشق را ای کاش زبان سخن بود

آن که می‌گوید دوستت می‌دارم
دلِ اندوهگین شبی‌ست
که مهتابش را می‌جوید
ای کاش عشق را زبان سخن بود

هزار آفتاب خندان در خَرامِ توست
هزار ستاره‌ی گریان در تمنای من
عشق را ای کاش زبان سخن بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد