یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

تو آفریده شدی برخلاف حاجت من

علامت سوال زندگی ام..  

_____________________________


همیشه دست خودت نیست انتخاب کنی

نمی توانی از این عشــــــق اجتناب کنی

تو مثل آینه هایی زلال و صاف امــّا...
نشسته ای که فقط نور را جواب کنی

بگو چقــدر بخوانم نماز باران را ؟
دلم گرفته که یکبار آفتاب کنی..

تو آفریده شدی برخلاف حاجتِ من
که حال و روز مرا بیشتــر خراب کنی

اگر دهند سر انگشت های عالم را
نمی شود غم این مرد را حساب کنی

بزن به خواب رگ انجماد ایمانم
مگر که قطب جنوب مرا تو آب کنی

هزار و سیصد و هفتاد و یک غـزل مهرت
دو ماه فرصت خوبی ست انتخاب کنی


بیت آخر جهت تکمیل قافیه بود..

و... روزی که همسر آینده ام را یافتم
متناسب با زاد روز تولّد ایشان، تغییـر خواهد کرد..!!


_____________________________________


علامت سوال زندگی ام..

__________________

____  سهیل  ____

___

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 10:58 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/


جالب بود ، خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد