یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

کاش باز هم خیال کنم..

خیال..
____________________

غرق افکار و خیــالات شدم
...
دفتر خاطره را بستمو باز..
فارغ از جنبش آفاق شدم
بی تفاوت به زمان..
بی توجه به مکان..
دلخور از توطئه ی فاصله ها..
کمی هم بگذار بچسبم به تو..
بگذار خودم را محدود نکنم..
من که میدانم همه هوشم شده معطوف افکار و خیالات محال...
بیدارم نکن.. از این رؤیای شیرین..
تازه گرم دیدنت شده ام، لا به لای برگه های خیال..
کمی هم به من مهلت دیدن بده..
من هم نفس میکشم..
دیگر انکار نمیکنم..
هرآنچه تاکنون به چشم ندیده بودم..
میشود کمی هم کنار من بنشینی..؟
هیچ میدانی چه گذشت بر دلم از نبودنت..؟!
من در خیال خود..
هر شب با بوسه ای میمیرمو..
هر صبح با رؤیای همان بوسه بیدار میشوم..
به همین اُمید زنده ام.. همین..
من عاشق اینم که فقط..
خیره در عمق نگاه تو بمانم
محو آن صورت ماه تو شوم
آه.. باور این همه زیبایی یکجا..
گاه از حجم خیالم به بیرون دَرز میکند..
نمیتوانم بی تو.. دیگر نمیتوان..
دستانم را بگیــر..
مدتهاست که منتظر نشسته ام تا بیایی..
و چه داغ است حریق دستانت
حـُـرم نفسهایت پیاپی..
همچو لالایی ـه زیبای مادرانه، آشناست به گوش..
دوست دارم عطر تنت را
ای تمام تمنای من..
کاش تنم بوی تو را بگیرد
کاش میشد لا به لای انگشتانم بگیرم..
خرمن گندمگون گیسوانت را..
که چون آبشاری طلائی بر روی دوش ـت چشم نوازی میکند..
دارد میسوزاند ریشه ی خواستن را
تمنای داشتن تو در فــراسوی خیال..
پندارم پاره پاره میشود.. گاه و بیگاه..
مرا ابهامی غریب در آغوش کشیده است..
کاش دستم را بگیری..
نمیدانی.. چه سوزی ست در نفسهای تو..
چه احساس مستانه ای ست..
...
به یکباره...
سیل اشکهایم، چو رودخانه ای خروشان..
سـَــدِّ حقیقت و پندار را شکست..
و نوید پایان یک رؤیــاست..
و باز خیال من در حصار زمان گیر کرد..
و بیدار شدم..!
سلام میکنم.. و یک آرزو..

" کاش باز هم خیــــال کنم "

__________________________
ــــــــــــــ سهیل _____

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 19:05 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد