یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

ماسه های ساحل..

 
______________    _______________
 
نشسته ام روی ماسه های ساحل..
در زیر این آسمان کبود..
که " جز خدا هیچکس به یاد من نبود "..
خسته و دلگیــــــــر..   در این غروب غم انگیز..
ردِّ قدم هایم را به نظاره نشسته ام..   و لیک..
تنها می گذارم دریا را..     با فرض های محــال..
گـُم می کنم خاطره ها را..    لا به لای ماسه های شوریده حال..
پُشت می کنم به گذشته ای که غرق سکوت شد
فـریـــــــــاد می زنم به طلوعی که غروب شد
خط می کشم بر انعکاس غـُبــار ستارگان
در آفتابی که به ساحل حـــرام شد

 

_______________     ______________

 
___________ سهیل ___________

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید۵۳ دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 07:40 http://razanipoem.persinblog.ir

خدا در دلها ویاد ماست

آری..
معبود تنهاست.. و دلهای تنها را معبود یکی ست.. خدا

ممنون از عنایت جنابعالی.. زنده باشی و پایدار

مژگان دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 18:35 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

جز خدا هیچکس به یاد من نبود .....

جز خــــــــــــــــــــــــــــــدا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد