یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

ستایش..

ستایش..

_____________________________


دخترک کوچکی را میشناسم، که همچو نامش، قابل ستایش است..
گاه گاه میشود به آشیان ما دَمی قدم زنان ورود میکند..
سلام گفته، در نگاه مادرم عروج میکند.. علاقه اش چه آشکار..
و در دلش که وسعتش به قرص ماه تابناک و عشق او به مادرم چه پایدار..


تقدیم به مادرم و رفیق کوچک اش


___________________________
___________  سهیل ___________

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 02:57 http://Titbit.BlogSky.Com

هیچ کس نمیداند که من

با تمام درختان کوچه رفیقم

و شاپرک های این باغ کوچک و مصنوعی که پشت خانه امان ساخته اند

صمیمی ترین دوستان منند

هیچ کس نمیداند که من باگیاه معاشقه می کنم

با آسمان حرف می ز نم

و سر مردم با خدا دعوایم می شود

من برای او آواز می خوانم

و هرگاه که دلم از کسی می گیرد به خودم نزدیک تر می شوم

و برای " دختر کوچک همسایه امان " که تازه گی ها فکر می کند عاشق شده

شعر می گویم

من هر روز

با تمام خستگی های ناشی از نامهربانی این روزهای مردم

برای یاد گرفتن چند جمله ی ناب بی تکلف از رفته گر شاعر کوچه امان

وقت می گذارم

و برای اینکه دوستت دارم را از یاد نبرم به همه ی عابران کوچه سلام می دهم

و تمام دختران معصوم شهر را به یک نگاه پدرانه دعوت می کنم

هیچ کس این ها را نمیداند

حتی تو

که هیچ گاه فرصتی نداشتی برای دوست داشتن من

فرناز جمعه 5 مهر 1392 ساعت 14:48 http://www.raha69.blogsky.com

واسم جالبه این همه احساس که خودتونم به خودتون نظر میدین!‏



ممنونم که منو میخونین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد