یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

پرسه

_____________________________

 

می دونم یه وقت های دلت برام تنگ می شه
تو خیابونو نگاه می کنی از پشت شیشه
اون که از پشت درخت ها می گذره ، شاید منم
که دارم تنهایی با یاد تو پرسه می زنم


___________________________
___________  سهیل ___________

نظرات 2 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 18:56 http://minooa.megalink.ir

امروز خیلی ناراحت بودم و دلم خیلی گرفته بود ولی وقتی از وبلاگ دیدن کردم حالو هوام عوض شد. مرسی از این که این مطالب زیبا رو واسمون گذاشتی. اگه افتخار میدی وبلاگت روی توی لیست دوستانم لینک کن . من دوستای زیادی توی سایتم دارم اونا هم حتما از وبلاگت خوششون میاد. موفق و پیروز باشی....

در ابتدا سلام میکنم ..
خیلی خوشحال شدم ( بینهایت ) که یه کوچولو وبلاگم تونست از ناراحتی درتون بیاره و حالو هواتون عوض شه..
در نهایت از شما و این لحظه های خوب که نصیبم شد ( بخاطر نظر مثبتتون ) بی اندازه تشکر و قدردانی میکنم..
ممنون.

مژگان چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 19:16 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

بارونو دوس دارم هنوز
چون تو رو یادم میاره
حس میکنم پیش منی
وقتی که بارون میباره!
.
.
.
بارون میاد.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد