یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

آن چشم‌ها

Eyes Off

_____________________________


آن چشم‌ها هنــــوز رهایم نمی‌کنند
فکری به حال دغدغههایم نمی‌کنند
آن چشمهای آبی ِ دریاییات هنوز
از ساحل سکوت رهایم نمی‌کنند
***
من دفتری پر از غزلم.. از ترانه‌ام
لبهایت عاشقانه هجایم نمی کنند
آواز گامهای غزلــساز تو چرا
از انحنای کوچه صدایم نمی‌کنند
***
من زخمی هزار زبان تغزلم
آن دستهای گرم دوایم نمی‌کنند
آن خاطرات گمشده در ذهن بادها

یک لحظه بی تو.. از تو جدایم نمی‌کنند

آن چشم‌ها که عامل ویرانی ِ من‌ـند
یک قطره گریه نیـــز برایم نمی‌کنند..


فریدون آسرایی - خاطرات گمشده
___________________________
____________________

نظرات 1 + ارسال نظر
یلدا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 16:24 http://star1414.blogfa.com

شماهم موفق باشید...
ولاگت هم عالیه و مطالب خوندنی داری...



میسی.. مؤید باشید و سرافراز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد