یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

تقدیـــــر بی‌تقصیــر نیست..


عصری است غریب و آسمان دلگیر است
افسوس برای دل سپردن دیر است
هر بار بهانه‌ای گرفتیم و گذشت
عیب از من و توست عشق بی‌تقصیر است

به من که گیاهی بی‌طراوتم

تصویر از دست رفته‌ی لبخند را نشان بده

به من که تو را در آوازهایی ممنوع زمزمه کردم



بیا به هم نگاه کنیم

تو زُل بزن توو چشمام

من خیره شم به دنیام

*♥*

بیا به هم یه چیز بگیم

تو بم بگو دوستم داری

من بت می‌گم هرچی‌رو که دلت می‌خواد بشنوی

*♥*

بیا به هم یه قول بدیم

تو قول بده فقط مال خودم شی

من قول می‌دم برات همونی که دلت میخواد شم

*♥*

بیا به هم هدیه بدیم

تو بم بده یه بوسه

من بت می‌دم هرچی که آرزوته

*♥*

بیا با هم جیــغ بکشیـــم

تو جیغ بکش، خیلـــــی بلنــــد

جیغ می‌کشم، میشم فدات، بازم بخند

*♥*

بیا با هم شعر بخونیم

من می‌خونم:

جز تو

کی میتونه عزیز من باشه
کی میتونه توو قلب من جاشه
مگه میشه مثل تو پیدا شه
همه چیزم وآی عزیزم..


تو میخونی:

جز من

کی واسه دیدن تو حریصه
اسمتو رو قلبش مینویسه
گونه‌هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم آی عزیزم..
*♥*

واسه ما دوتا کی بهتر از ما
از همین امروز تا آخر دنیا

بیا به هم نگاه کنیم
چیزی نگیم..
تله‌پاتی، اسم همو صدا کنیم
بیا به هم نگاه کنیم
توو دلمون، برای هم دعا کنیم


_________________ سهیل _________________


فریــــاد ز ِ دست ِ فلک ِ شـُعبـــده‌بـــــاز

آزاده به ذلّت و گـِــدازاده به نـــــــــــاز

نـرگس ز ِ بـرهنگـــی سـَــرافکنده به‌پیش

صـــد پیــرهــن ِ حـــریـــــر پوشیـده پیـاز

⌂ خیّام

نظرات 21 + ارسال نظر
مریم شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:00 http://sooskesiah.blogsky.com

سلام داداشی
خیلی خیلی شعر قشنگی بودمخصوصا که آهنگ جز تو محمد علیزاده قاطیش بود



سلام سلام..

خیلی ممنونم از تعریف ـت ..

مریم شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:03 http://hamedarham.ir

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی داری
من هم تازگیا وبلاگم و به وردپرس انتقال دادم و تبدیل به یک پرتال کردم که روزانه حداقل 10 تا آپدیت میکنم ، اگر دوست داری که اطلاعات جدیدی در زمینه های مختلف به دست بیاری به پرتالم بیا و نظرت و بگو و اگر هم مایل بودید پرتالم و لینک هم بکن
ممنون دوست خوبم
آدرس پرتال همه درهم :hamedarham.ir



ســ ـلـ ـا م . . .

افسانه شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:57 http://gtale.blogsky.com/

سلام

شعرتون به دلم نشست خیلی قشنگ بود

خدا گفت: زیبایی یک زن در چشمانش نهفته است زیرا چشم های او دریچه روح است

سلام

سپــــــــاس فراوان از تحملی که خرج میدهی بر این دست نوشته های ... ، ممنونم..

_________________________________

شبی آرام و باران خورده و تاریک


کنار شهر بی غم خفته غمگین کلبه ای مهجور


فغانهای سگی ولگرد می اید به گوش از دور


به کرداری که گویی می شود نزدیک


درون کومه ای کز سقف پیرش می تراود گاه و بیگه قطره هایی زرد


زنی با کودکش خوابیده در آرامشی دلخواه


دود بر چهره ی او گاه لبخندی


که گوید داستان از باغ رؤیای خوشایندی


نشسته شوهرش بیدار ، می گوید به خود در سکوت پر درد


گذشت امروز ، فردا را چه باید کرد ؟


کنار دخمه ی غمگین


سگی با استخوانی خشک سرگرم است


دو عابر در سکوت کوچه می گویند و می خندند


دل و سرشان به می ، یا گرمی انگیزی دگر گرم است


شب است


شبی بیرحم و روح آسوده ، اما با سحر نزدیک


نمی گرید دگر در دخمه سقف پیر


و لیکن چون شکست استخوانی خشک


به دندان سگی بیمار و از جان سیر


زنی در خواب می گرید


نشسته شوهرش بیدار


خیالش خسته ، چشمش تار

افسانه شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 16:58 http://gtale.blogsky.com/

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم
و نه به فرداهایی که “شاید” بیایی…
می خواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش ، نخواستی نباش

تنهایی ام را

پرنده ای می نوازد،

زیر شیروانی خانه ای که هیچ وقت روشن نیست.

من هنوز منتظر نیامدنت هستم!

افسانه شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 17:12 http://gtale.blogsky.com/

رستگار می شود ؛

هر که عمری دل به دوست ،

و سر در راه دوست می دهد ...

آری ؛ به خدای کعبه قسم ، که رستگار می شود ..

ببین اندام تنهاییم را

که در لحظه های خاکستری

در انتظار طلوع خورشید است!!!

افسانه شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 17:17 http://gtale.blogsky.com/

دمش گرم...!
باران را میگویم
به شانه ام زد و گفت:
خسته شدی!!؟؟
امروز تو استراحت کن
من می بارم...

افسانه است آرزوهای عاشقانه ، به افسون لبهای تو ، باز هم باران مرا به رویاها برده ، خیس کرده قلب عاشق مرا با قطره های مهربانش، دیوانه کرده این هوا ، قلب مرا ، چه زیباست قدم زدن به یاد تو در زیر قطره های بی پایانش...

مریم شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 17:51 http://sooskesiah.blogsky.com

هه هه داداشی تاییدش کردم!!!!!



✔ ای ول بـــا جنبـــــــه

شادی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:02 http://shadi-shadi.blogsky.com

تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . .
و مــــــــن
بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . .
از بــــــس . . .
خــــودم را مـی زنـــــم ،
بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!!........

حوای من ! بخند که لبخند ٬ با دلم

کاری که سیب با پدرم کرد میکند


گفتی که مرد باش ! رهاکن مرا ! برو !

این کار را نه‌مرد که نامرد می‌کند..

شادی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 01:04 http://shadi-shadi.blogsky.com

خیلی قشنگ بود شعرت
مخصوصااین قسمتش
بیا به هم نگاه کنیم
چیزی نگیم..
تله‌پاتی، اسم همو صدا کنیم
بیا به هم نگاه کنیم
توو دلمون، برای هم دعا کنیم



مرسی از حُسن نظرت..

مژگان یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:27 http://banoye-ordibehesht.blogsky.com/

احساست خیلی قشنگ بود
موفق باشی و شاد و سلامت و عاشـــــــــــــــــق

ممنونم..

_______________________________________________

چه ساده لوحانه ساعات روزهایم را پر کرده ام از کارهای گوناگون، تادلم به سویت پر نکشد!!!
فراموش کرده بودم، یاد تو از هیچ قانونی تابعیت ندارد!
حتی از قانون زمان!!!
و گاه و بیگاه با بهانه وبی بهانه سر به سر دلم می گذارد.

مریم یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 10:56 http://sooskesiah.blogsky.com

ما اینیم دیگه!!!!
راستی ممنونم خیلی شعرای قشنگی گذاشته بودی

خواهش میکنم..

ما اونیم دیگه!!!!

افسانه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:41 http://gtale.blogsky.com/

سلام

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

سلام..

درنگ کن
لحظه ای
در کوبیدن آخرین میخ
بر تابوت پوسیده ی انصافت
تا زیر خاک نکرده است
حق را
این ذهنِ شورِ شکاکت
دالای لامار
آپارتاید پرندگان
درآفریقای کلاغان
بستن راه آسمان
بر بالهای سیاه لامار
دم تکانی
برای تکه نانی
چون سگانی
دم تکانی ، هرگز....!!

سارا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:52 http://WWW.SARA-GOLI.BLOGSKY.COM

هیچ کلکی در کارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی که تقلب نکنید!
طالع بینی چینی! ..
فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نکنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید کرد که ای کاش تقلب نمی کردید!
این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه کند!!
کسی که این پیام را ارسال کرده گفت که آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!!
این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت!
پیام را یکجا تا پایا ن نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را که مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
4- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا
فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در
جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
6- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را که در ردیف 2 نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی که نامش در ردیف 3 قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی که نامش در ردیف 7 قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4-شخص شماره 4 کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5-شخص شماره 5 کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
6-شخصی که نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!
واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!
این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی که آنرا میخوانید ارسال کنید.
اگر این کار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد..

یعنی به خدا قیافه ام شده : | مگه میشه انقد دقیق! |

سارا یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:10 http://WWW.SARA-GOLI.BLOGSKY.COM

سلام بر برادر ترشیده خودم:دی
قشنگ بود
ولی چقد طرف پرو بودا
واا....

سلام.. آجی ـه شیرین زبون ـم..

شادی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 16:34 http://shadi-shadi.blogsky.com

هـــر جا هستــــی
برایــــت دنیــــ ــــــایی
به زیبــــ ـــایی هر چه زیبــــ ـــایش میدانــــی آرزو میکنـــم سهیل جان

بی اندازه شرمنده م شدم

لطف دارین شما..

شادی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:03 http://shadi-shadi.blogsky.com

فَـقـَطـ یـِکـ بارِ دیـگَـر ...
با هَـمـان صِــدایـِـــ آرامَـت بـِگـو ...
بـِگـو کِه مــــــــآلــــِــــ
مـــَـــنــــــی ...
تا زیرُ و زِبَر کُنَم تـَمـامـِـ آغـوشَـتــــ را ...

سپاس از این همه لطف بی دریغ..

شادی یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 17:04 http://shadi-shadi.blogsky.com

چقدر سرد است!

وقتی...

دلتنگتم و نیستی

با منی؟!

من هستم

reyhan چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 14:37 http://cherthireyhoon.blogsky.com/

خیــــــــــــــــــلی قشــــنگ بووووود

ادامه بده به معجزه، به حضور، به عطر

و از همان کارهای ساده بکن ͸

ali شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 14:01 http://rahimia.blogfa.com

سلام.عجب وبی داری.من لینکتون کردم.شما هم اگه مایلی منو لینک کن.

سلام دوست جوان من..

خیلی لطف داری..

"با افتخار لینک شدی"

هنگامه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 21:59

ای بابا اینها خیلی عشقولانست ب تفکرم نمیاد والا بوخودا

ای خنجر تفکر

خون از کلام عشق برآور

هنگامه شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:37

چرا انقدر تلخ میگی ی کم شیرین تر بگو و بی اندیش

ب نظرت دنیا قشنگ تر نمیشه

من با واژه، ترمه ای خواهم بافت از جنس رویا و به رنگ آرزو..
تارم را از رؤیا بافته‌اند و پودم را از درد..
من اما چشمانم را به رؤیاهایی دوخته‌ام،
که در دور دست مرا از دردهایم می‌رهانند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد