یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“
یک لحظه مکث

یک لحظه مکث

”چشم بر بندید بر من یـا مرا بیابید اگر می‌بینید“

دانلود آلبوم رامی عیاش خواننده لبنانی با نام غرامی ۲۰۱۱

ایستگاه دانلود موسیقی عربی Ramy Ayach - Gharamy
رامی عیاش - آلبوم غرامی ۲۰۱۱
Ramy Ayach - Gharamy 2011
تعداد ترانه ها: 9 عدد
کیفیت: 320Kbps
حجم آلبوم: 72MB
دانلود کل آلبوم با لینک مستقیم
Click >><< Click
همواره دنبال بهترینها باشید


ترجمه ترانه زیبای افرح فیکی از رامی عیاش خواننده لبنانی
افرح فیکی
با تو شادم

انا جای اللیلة افرح فیکی
من در این شب با تو شادم
غنیة حبی راح اغنیکی
ترانه ای از عشق برایت خواهم خواند
واقدملک حالی وقلبی الغالی وشو عبالی
و خودم و قلبم و هرچی که در فکرم هست را به تو هدیه میدهم .. ای گرانبها
انا حبیبیک انا
تنها من عشق تو هستم
بدی افرح یاناس
ای مردم .. میخواهم شاد باشم
بدی بعنیا هاته
میخواهم با چشمانم شادی را بیاورم
بدی بحبر الاحساس
میخواهم حس و حالم را از شادی پر کنم
ارسم علی الشمس قلوب
بر روی خورشید, قلب ها را به تصویر بکشم ..
انشالله اتوفق فیکی
انشالله که خوشبختت میکنم
انشالله عمری اعطیکی
انشالله عمرم را به تو میبخشم
ویا الله واسم یسمیکی
و با نام من تو ارجمند میشوی 
انشالله... 
انا جایلک اقدم کل سنینی
من تمام سال های عمرم را به تو می بخشم
انا بدی اکتر من حبینی
من می خواهم بیشتر از آنکه تو من را دوست داری .. دوستت داشته باشم
بدی بایدیکی وبعنیکی موت علیکی
دستانت و چشمانت را میخواهم و برایت جان میدهم
ارجع اخلق انا انا
برگرد .. من (بدون تو) کهنه و فرسوده شدم
بدی افرح یاناس
ای مردم .. میخواهم شاد باشم
بدی بعنیا هاته
میخواهم با چشمانم شادی را بیاورم
بدی بحبر الاحساس
میخواهم حس و حالم را از شادی پر کنم
ارسم علی الشمس قلوب
بر روی خورشید, قلب ها را به تصویر بکشم ..
***
دانلود این ترانه - حجم 8MB
Click >><< Click

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد